måndag 21 juni 2010

Utrotning av myror...!!



Nu har vi haft svartmyror inne i närstan 1 vecka och nu börjar dom hitta sig fram till skafferiet och har lämnat hallen och håller nu mera till i hela lägenheten =( Så i dag lessnade vi och köpte myrdosor..

Två stycken ställde jag ut vid hallen där jag vet att dom kommer in,efter bara 5 minuter var de överfullt i dosorna så jag tror inte de dröjer länge förän dom är borta. De är ju tur att dom inte är skadedjur, dom stör ju inte men inte trevligt när dom börjar vara i köket.
Undra vad de innehåller eftersom dom är som galna i de,dom springer fram och tillbaka hela tiden.

Har även hittat en köpare på min bil så på Onsdag ska vi skijas åt för gott =(
Har haft många trevliga timmar i den och hoppas att den skänker den nya ägaren lika mycke glädje som den givit mig.
Helt sjukt underbar bil!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar