tisdag 29 juni 2010

Svensk sommar när den är som bäst!!



I dag har de varit värmerekord i huvudstaden i alla fall!!! 30 grader och då är de inte så kul att springa med en gräsklippare eller trimmer. Så i dag blev de hårdkörning fram till kl ett och sen blev de inte många knop. =)

Var en sväng förbi Ikea i går och köpte en ny tvbänk,våran gamla som vi hade i Bergsjö var för stor för lägenheten så den lämnade vi kvar till våra hyresgäster där uppe. Så i fem månader har vi haft en kartong som tvbänk och i går åkte den ut med en spark =)
Jag skruvade ihop den helt ensam och bra som fan blev de =)



Köpte även tre ekhyllor som man sätter i hörn,som jag ska ha mina kokböcker på i köket,har ju lixom dille på kokböcker =) Fick även med mig Leilas nya =) har alla hennes böcker och jag bara älskar dom.



Hittade två nya kuddar till soffan på Byggole i Gustavsberg som jag bara inte kunde stå emot och en ny matta på rusta =)
När jag ändå var i handlingstagen så köpte jag en tavelhylla och tre ramar och fixade till lite kort på våran underbaraste,bästa son.
Kvällen avslutades med en kopp te i soffan,älskar att dricka te och mysa i soffan =)









På Torsdag så åker jag upp till hälsingland för att jobba lite på bilträffen i Gnarp,så ni som håller på längta sönder er efter mig så kan jag ju glatt medela att jag kommer befinna mig bakom baren i Gnarp hela helgen =) så jag hoppas vi ses där. Vet i alla fall att min underbara mamma kommer att vara där och krama på sin dotter.

Tänkte att ni kanske vill se hur de ser ut där jag bor.

Huset från baksidan.

Våran bakgård där vi ska fixa grillplats.

Ja här bor familjen Lange/Roos =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar