tisdag 23 april 2013

Våran dag.

Började halv sex när Texas vaknade å ville ha välling. Vid kvart över sex kom storgos å la sig med oss å tittade på tv. Texas somnade en sväng å vid sju klev vi upp å fixade frukost till Sonny å hjälpte honom iväg :-)
Vi klädde på oss och vid nio åkte vi ner på öppna förskolan där vi fikade å lekte några timmar, blev även lite babymassage.
Vi var hemma igen vid ett å lillgos somnade å jag satte mig å jobbade lite med beställningar till zelected by houze.
Hann även med en dusch och lite städning av övervåning :-)
Vid fyra kom Sonny hem å vi läste lite innan han gick ut å lekte å jag å Texas gick ner till återvinningstationen för att kasta lite prylar.
Middagen i dag blev chili con carne eftersom de blev så mycke köttfärssås kvar i går :-)
Texas å samma mat som vi andra i dag, jag sköljde av köttfärssåsen och mosade ihop med bönor och ris å ungen sopade i sig allt å åt en banan till efterrätt ;-)
Sonny åt jättebra också men petade bort bönorna.
Inget bröd hemma i kväll å gubben får ku mackor varje dag så vad gör en bra fru då...jo hon bakar bröd å nu ligger de fyra goa mackor i kylen å väntar i morgonbitti
när han åker till jobbet. Älskar att skämma bort min gubbe på alla möjliga sätt.
Nu är de sängen å en efterlängtad skönhetssömn som gäller för lilla My :-)
Sov gott på er godingar =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar