lördag 16 juli 2011

Livets gång..

Ibland tar livet en annan väg än den man kanske hade planerat i förväg....
Första veckan av semestern har snart gått och jag har spenderat den med att flytta in i min och gosens nya lägenhet...
Separera är inget jag hade tänkt att jag skulle genomgå men nu är de så blev de och de känns trots omständigheterna bra.
Sonny tar de jättebra och de är väl de som är viktigt att man kan finnas för sina barn till 100% hela tiden.
Så nu är de tre veckor kvar av semester med gosen, och dom ska vi njuta av =)
Sommaren har säkert supermycke kul att erbjuda en singelmamma =)
Sen när de blir vardag igen så är de varannan vecka som gäller för oss. De suger kan jag ju säga eftersom jag aldrig varit utan Sonny förut men de löser sig nog.
Kramis på er alla underbara människor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar