tisdag 13 maj 2014

Vab.


I gårkväll när jag la Texas kom Sonny och sa att han hade ont i huvudet och frågade om jag tyckte han kändes varm. Efter att lillgos somnat så myste vi ner oss i soffan med varsin kopp te men Sonnys huvudvärk försvann inte. Stoppade i han Alvedon och mycke vatten och de blev lite bättre. Men vips så mådde han illa och spydde 3 gånger under två timmar. Till slut somnade han i mitt knä i soffan och jag tittade på tv en stund till innan jag förberedde sovrummet med hink och vatten. Men ungen sov som en stock och de blev inget mer. Magsjuka eller inte så blir jag själv så sjukt förbannad på föräldrar som skickar sina barn eller syskon för tidigt till skola och förskola så vi håller oss hemma 48 timmar trots att han inte spytt något mer och Texas inte ens fick något.
Så i dag har vi bara myst och tittat på film och lekt :-) poppade popcorn till dom och fick två otroligt glada pojkar som satt i soffan och tittade på film och myste med varann.
Nu blir de lite yoga för mig och sen är de kväll ;-)

Puss å kram godingar =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar