måndag 19 maj 2014

Äntligen måndag :-)

Helt plötsligt har jag kommit till en fas i livet där jag älskar måndagar. Det är en nystart varje måndag och man har hela veckan att se fram emot. Så skönt att känna så och inte behöva gå med ångest som det förmodligen är miljoner som gör, liksom jag brukar göra. 
Lämnade Texas på dagis och tog en PW innan jag åkte hem till Sonny som är hemma och är sjuk. Hemundervisning stod på schemat i dag, och vi fick mycke gjort. Omelett med kalkon och västerbottenost och en sallad fick bli brunch i dag. 

Renoveringen av vårat sovrum går framåt och gubben satte gips i helgen och jag tänkte jag skulle hinna måla lite i veckan. Längtat så tills de är klart och jag får börja inreda :-)
Min underbara mamma skickade ett paket till mig som kom med posten i dag. Det sjukt goda teet vi drack på påsk när vi var där. Har letat både i Mora och Vansbro men ej hittat de och då skickar min snälla, goa mamma ett paket. Mycke gott och kan varmt rekommendera :-) Sonny gillade de också.
Puss å kram godingar =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar