torsdag 15 maj 2014

Dagens.

I dag när vi vaknade var de äntligen strålande solsken :-)
Efter jag kört Sonny till skolan tog jag tag i skräphögen som blev förra helgen när vi rev ut vårat sovrum och gjorde en brasa vid garaget som ska eldas till helgen om de är bra väder. In och åt frukost som blev tre stekta ägg och en kopp te. Lillgos smaskade i sig två mackor och sen en flaska välling och sen somnade han. Han har lite feber i dag så då får man sova tidigt ;-) 
Lite yoga försökte jag hinna med också men inte så lätt med en lillgos som också vill vara med :-) 
Vi hämtade Sonny och gick alla tre på en promenad innan de fina vädret var över och bara gråa moln är de enda vi ser.
Ungarna busar på och jag fixar middag som blev köttfärssås och spagetti till ungarna och jag åt broccoli och blomkål till i stället. Lite majs åt vi till också, väldigt duktiga att äta grönsaker är mina pojkar. 
Nu sover lillgos och jag å Sonny myser i soffan och snart är de kväll för oss. I morgon är de PW för mig då gubben är hemma med Texas :-)

Puss å kram godingar =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar