torsdag 31 oktober 2013

Full fart..

Onsdagsmorgon och mamma får vara hemma med gosarna. 
Tandläkaren med Sonny 7:45 för att ställa in tandställningen och kolla så att allt är bra. Lillgos fick följa me så grabbarna kom till fritids och dagis kl 8:30. 
Själv fick jag farta iväg till jobbet å glad som få var jag då köerna släppt och det tog inte flera timmar att ta sig ut ;-)

Eftermiddagen hem å hämta gosar och hem å laga mat som till storgos stora lycka blev järpar,potatis och brunsås.
Till efterrätt fick grabbarna en varsin glass.
Gosarna hoppade i badet å jag fixade med tvätt medans. Så glad att jag har en sån duktig kille som vill ta hand om sin lillebror <3
Nybadade och trötta hoppade dom i säng och jag kröp ner i soffan med gubben och slötittade på arga snickaren och läste nya Amelia jul som jag lyckligtvis hittade på macken i går ;-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar