onsdag 20 mars 2013

Snusksnö!!!!

Fy fy fy fy och fyyyyyyy!!!!
 
Nu har de snöat i två dagar och tittar man på vädret så ser de inte ut att avta förän i morgon =(
Jag som hade hoppats på vår och lite sol.
Man kan ju bli deppig för midre, 20 mars och sjukt mycke snö kvar och så kommer de mera.
Börjar bli ruskigt less på vinterjackan nu och skinnjackan skriker varje morgon å vill komma fram ju.
I går pulsade vi i 2 dm snö och snöstorm ner till öppna förskolan och umgicks lite med goa vikamammorna. Jag hade med mig en katalog och vi bestämde att ha en visning så dom får shoppa loss lite =)
 
Eftersom våren ser ut att dröja lite och jag är lite rastlös då och då =) så tänkte jag att jag skulle börja göra naglar. Kul att kunna göra på sig själv också å slippa åka runt med Texas för att fixa mina. Han tycker lixom inte att det är så skoj att sitta still på en salong i 1-2 tim =)
Startpaket från www.nail4you.se
Så nu ska mamma få fina naglar igen....Jipppppi
 
När Sonny var lite mindre gjorde jag jättemycke smycken å de är som bomull för min själ att sitta å pyssla och jag kan hålla på i timmar, så nu har jag hittat något skoj.
Jag tänkte ge mig på att göra makrame armband, både vanliga med pärlor och bara med bomullsband lite mer mexicoinspererad. Hittade en massa bra instruktioner på youtube i går.
 
Har tre ZbH partyn inbokade och de ska bli såååå skoj att få komma igång.
 
Hoppas ni hittar på något skoj i snökaoset.
 
Puss å Kram godingar =^.^=
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar