fredag 29 mars 2013

Långfredagen.

Började kl 06:00 hemma hos oss då båda mina gosar vaknade med ett leende på läpparna och glada över att påskharen varit busig å gömt ägg och en lapp. På lappen stod följ snöret för att finna ägg..
Hela huset hade han lindat med garn och till slut så hittade dom till slut sina ägg. Lillgos fick majskrokar i sitt å storgos fick en stor dos med hans favogodis ;-)
Duktig mamma :-)

Mysfrukost efter lite barnprogram å godis, Texas provade ägg i dag å de var ingen favorit :-)
Vid nio så klädde vi på oss och tog en timmes promenad i solen. Sonny fick ta fram cykeln sååå lycklig.

Hemma igen så sov lillgos en stund å jag å Sonny lirade lite skylanders.
Fick Tommy å Lizen på besök och grabbarna fick varsin tröja i påskpresent.
Texas fick en superfin skjorta och Sonny fick en cool tischa som var lite liten så Lizen skulle byta stl.

Under dagen sen har vi lekt, vikt tvätt, lagat mat å donat på här hemma. Nu sover lillgos å jag å Sonny ligger i sängen å tittar på Kalle, Musse å långben dom tre musketörena :-)

I morgon är de påskafton å jag vet inte vad jag å pojkarna hittar på men de lär väl bli fyllt ös som vanligt.
Sonny sa just att mamma vi tar en morgonpromenad i morgon också :-) låter som en bra plan.
Glad påsk på er..















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar