tisdag 31 juli 2012

Fynddag.

I morse började vi med att mysa länge i sängen :-) gosen kom å väckte mig vid 8 å sen gick vi nog inte upp förrän kl var nio.
Frukost å sen drog vi upp till lämna för att shoppa lite till stugan :-) Så fin blev mammas bil med personlig regskylt. Enroth står de på min bil så nu måste jag ju se till att gifta mig illa kvickt ;-) med världens underbaraste man.
Först var vi in på hemtex där dom har sjuk rea :-) vi fyndade två gästhanddukar å en duk med dalahästar på ;-) snyggt till köket i stugan kanske..
Sen drog vi in på rusta å där blev de lite plastblommor å köksprylar. Vi köpte även lite spel som åker med upp till stugan å två filmer. Avslutade våran tur på babyland där vi köpte en skötbädd å ett påslakan till vagnen :-) blått mumin så gulligt. Nu är vi så redo de bara går så nu är de bara att komma lilleman.
På vägen hem i dag så svängande vi in till min fd svärmor å fikade å så ville ju gosen sova hos farmor så jag fick åka hem ensam. Hem å packade upp å donade lite å så kom gubben hem å tog ett bad å nu är han å ja i Nynäshamn å tänkte få i oss en pizza :-)
Kvällen blir de mys i soffan å mycke puss å kram ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar