måndag 16 juli 2012

Förvärkar.

I går morse vid tio började jag få förverkar å sen hade jag de hela dagen fram till kvällen när dom avtog och de lugnande ner sig i magen.
Vi var ju i Dalarna i helgen å ett tag var de lite tveksamt om vi skullle dra till sjukhuset i Mora och kolla eller om vi skulle våga åka hem.
Klockade värkar med 30-40 min mellanrum men inget vatten eller någon slempropp så det var nog bara falskt alarm.
Texas rörde sig hela dagen i går och de känns fortfarande att de trycker å att det inte är 100 % lugnt i magen så förhoppningsvis kommer han dom närmaste dagarna.
Fy man har ju lixom glömt bort hur de känns att föda barn men kan ju säga att de kom tillbaka i går när värkarna var som värst..
Hoppas bara att dom hinner lägga ryggbedövning när de sätter igång på riktigt =)
Så i dag är de lugnt å jag tror inte vi ska göra så många knop utan bara fortsätta slappa och mysa jag å gosen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar