lördag 22 februari 2014

Lördag.

Lördagsmorgon och vi är uppe med tuppen som vanligt :-)
Frukost och iväg till badhuset, lite konstigt att de bara var jag och Texas men vi hade skoj ändå :-)
När vi kom hem hade gulliga Sven varit här och skottat av hela gården med traktorn. Underbara människor man har runt omkring sig.
Dagen har rullat på och vi har busat och lekt.
Tacos blev de till middag i dag, mysig middag på tuman hand.
Paketet jag hämtade i Mora i går innehöll ett nagelkit för att göra gelenaglar :-)
Så i brist på annat gjorde jag mina egna i kväll när Texas somnat. Ganska nöjd med dom med tanke på att de var första gången jag gör egna. Brukar annars gå på salong och fixa dom. Men tror de är lättare att göra på andra :-) 
Ska göra på mamma nästa helg när dom kommer och hälsar på.
Måste dock köpa mig en nagelslip så de går att ta bort och göra om när de inte blir så bra. Skulle behövt en i dag men dom får duga några dagar ;-)
Men du är de natt och jag ska krypa ner bredvid lillgos. 
I morgon hoppas jag Sonny kommer hem, men han har ju sportlov och kanske blir kvar i Sthlm några dagar, vi får se i morgon.
Sov gott och dröm sött.

Puss å kram godingar =^.^=








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar