tisdag 27 mars 2012

Hindersprövning..

Ja de händer på riktigt :-)
Vi har skrivit ut den å skrivit under den å i morgon åker den på lådan :-)
Hasse är mannen i mitt liv å jag kommer aldrig älska någon annan man så att få bli hans fru är de enda jag vill..
Sofie Enroth klingar bra eller hur ;-)
Vi får väl se när de stundar bröllop men de känns som de inte ligger allt för långt fram i tiden.
Ett litet mysigt bröllop med vänner familj god mat å dryck å bara njuta av att man får dela den sjukt underbara dag med alla man älskar och håller kär.
Jag är inne på rockabillytema :-) och de ligger ju min älskling varmt om hjärtat också :-)

2 kommentarer:

  1. Men gud vad roligt!! Grattis :D Jag hoppas oxå på bröllop med Örjan i framtiden <3 Väntar bara på ett frieri ja :)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla =)
    Ja passade ju lixom på när de var skottdag å allt ;)
    Hoppas allt är bra mer dig och din nya lilla familj, hon är sockersöt.
    Kram på dig.

    SvaraRadera