torsdag 15 december 2011

Helgen närmar sig..

Helgen närmar sig med stora kliv och i morgon kommer äntligen gosen hem =)
I helgen blir de nog bak för hela slanten, vi ska göra en massa gott julgodis,pepparkakor och lite mera lussibullar =)





Ska även griljera årets första julskinka mmmm så gott =)
Har även lovat gosen att han ska få en egen gran på sitt rum så vi får väl gå ut i skogen och hugga en =)

Det är bara 9 dagar kvar till julafton och de känns helt magiskt, synd bara att vi inte har någon snö =(
Men vi ska ju upp till Norrland och där finns de snö =)

Fick ett presentkort av min fd svärmor i går innan hon åkte till Thailand för att fixa mina naglar och de ska jag nog göra i dag. Skönt att ha de gjort till jul och nu var de ett tag sen jag fixade till dom så de blir bra.
Nä nu ska jag fortsätta med mina siffror =)
Puss å kram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar