måndag 5 augusti 2013

Ny vecka å massa mys.

Ja då var de måndag igen å nya bus är på gång ;-)
Gubben hade lite sovmorgon i dag så mamma fick åter igen ta en promenad helt ensam i morse, tack min älskade underbara gubbe för att du är bäst <3

I dag har vi haft en underbar dag hemma och inte gjort så många knop men ändå har vi haft en mysig dag.
Ätit glass å bara lekt å busat har jag å mina underbara prinsar pysslat med i dag. Hade planerat å åkt och handlat på Willys men de får bli i morgon :-)
Vi har plockat lite röda vinbär jag å Texas i dag, han älskar de och de finns en buske här på vårat område som ingen tycks villa kännas vid, så vi tog oss friheten att plocka lite.
Fick även min glossybox i dag och de är ju alltid lika rolig. 

I morgon väntar en dag på stranden med Tessan å barnen :-)
Måste nog åka in å handla också, har ju i alla fall skrivit en veckomeny så lite duktig har jag varit i dag :-)
Nä nu blir de lite Bond å soffhäng.

  Puss å kram godingar =^.^=



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar