måndag 5 augusti 2013

De tar sig..

Tänk så enkelt de är bara man vill :-)
En vecka nu har jag promenerat å ätit rätt å bra utan socker å vips så är man tillbaka i sin normal kropp snart ;-)
Skönt att kasta bort semesterkilona och känna sig snygg och bekväm igen. 
Fortsätter att äta rätt och undviker socker på veckorna och unnar mig hellre godis å gott på helgerna. Men promenaderna blir varje dag och på helgerna har jag ju turen att få gå själv då gubben är hemma med barnen. Är inte på något sätt överviktig men jag vill ändå vara nöjd med min kropp så vikten är nog lite viktig ändå ;-)
Min normala vikt är 59 och snart är jag i mål.Även om de bara blir 3 kg mer så tycker i alla fall jag att de känns överallt och de känns som de är mer än vad de är.  Sååååå duktig tycker jag att jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar