tisdag 15 november 2011

Nytt.

Tror ingen har missat att jag träffat en ny underbar man och att jag är såååå lycklig med honom. Vi har förlovat oss och håller på flyttar ihop =)
Han har sen tidigare ett supermysigt hus i Söderby Brygga och de har vi helrenoverat nu och bott i min lgh så länge.
Men nu har vi fått klart vårat sovrum och vi flyttade in i de i fredags och de är superfint och galet mysigt.
Sonnys rum är klart och resten av huset blir klart i dagarna så vi ska snart flytta ihop på riktigt =) sjukt spännande och skönt.
Lgh är uppsagd och de är en vän till en vän som ska flytta in så jag slipper uppsägningstiden =) vilket är underbart.
Så förhoppningsvis på fredag när gosen kommer är de klart och vi kan ha den bästa myshelg genom tiderna =)
Han har fått valt att i sitt rum så de blev ett piratgolv och en jättefin blå färg på väggarna.
Puss o kram
Vardagsrum.
Sonnys rum
Sonnys rum ut mot kök
Piratgolvet sååå coolt
Vårat nya sovrum första natten
Gosens golv
Vardagsrum
Nytt golv och nymålat så fint

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vilket häftigt golv! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling som pågår just nu.
    Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera