måndag 28 november 2011

Helgen.

Fredag jobbade vi kortdag och laddade inför julbord på Fjäderholmarna.
Vi åkte i samlad trupp in till stan vid fem och stannade på Diplomat för en drink. Båten gick vid halv åtta och som vanligt var de helt underbart god mat och supermysig stämmning på Fjäderholmarna trots att det inte var någon snö..
Förra året vi var där så var de 10- och snöade.

Kvällen slutade vid halv tolv i sängen mätt och belåten av kvällen.
Hasse och Peter hade varit ute på egna äventyr så dom kom hem vid halv två tror jag och jag kan ju säga att vi tyckte inte att de var lika roligt att vakna på lördagmorgon =)
Jag körde bil hem så för min del så var de en mysig lördagmorgon medans pojkarna mest låg och stönade och åmade sig om att de var en hemsk morgon =)
Som man bäddar får man ligga!!!

Vi drog upp till Stekets Marina på lördag och hälsade på lite och drog sen hem igen och bastade hemma hos Ellinor.
Kvällen slutade hemma hos oss med goda vänners sällskap och ett par Bishops =)

Söndagen hade jag ju planerat att vara hemma och julpynta och försöka få lite ordning i kasoet hemma men då skulle vi lämna Peter på tåget så då åkte vi in och käkade på Texas och sen hem så vi var väl hemma vid fyra och då blev de inte många tag gjorda så de får jag försöka ta igen till veckan.

Sonny kommer på fredag och då ska
1: lgh ska vara tömd och städad
2: Hans rum ska vara klart
3: Det ska vara färdigpyntat med stakar,gardiner osv
4: Sonnys paketkalender ska vara klar
5: Storhandling på Willys innan helgen
6: Storstädning av hela huset som är så SJUKT skitigt efter all renovering och flytt.

Men nu mina vänner ska jag jobba lite =)
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar