onsdag 11 maj 2011

Jag blir GALEN!!!!

I fredags när jag kom hem hade gubben köpt en iphone 4 till mig =) vilket var superbra. När jag ringer till min lillebror för att höra hur man får in simkortet i den så skrattar ju han och säger men syrran du måste ha ett microkort i den....
Jaha fröken Roos stampar in på Siba på ördagmorgon och ber dom fixa!!! Det kan vi inte får jag till svar... Du måste ha din chef me dig eftersom du har ett företagsnr =(
Måndagem stampar åter igen fröken Roos MED chef in på Siba igen för att då möta en annan kille som säger nej de går inte de får du beställa själv via Tele2....=(
Men den där var de ju jag som sålde säger en annan kille som står och lyssnar, följdfrågan av mig blir då men varför fick jag inget kort me??? Nej för han köpte den olåst!! JAHA TACK SÅ JÄVLA MYCKE!!!!!! =(

När vi kommer tillbaka till firman så ringer chefen och beställer ett nytt kort till mig och i dag kom de. Jag ringde till dom och aktiverade kortet och frågade en extra gång. -Mitt gamla kort kommer väl fungera nu tills de nya kommer igång??? JA JA säger killen.
MMMM eller hur!!! nu har dom stängt av mitt gamla kort och de nya fungerar inte än =(
Kul är de nästa hela tiden.
När jag ringer tillbaka till Tele2 får jag prata med en tjej som säger tvärtemot vad kille sa och förklarar för mig att så fort dom aktiverar de nya slutar de gamla att fungera och de kan ta upp till 24timmar.
Grattis till fröken Roos som har otroligt flyt i dag =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar