måndag 16 maj 2011

Astrid Lindgren på en lördag..

Lillskrutten hoppade studsmatta i fredags och ramlade ner och fick handen bakom ryggen :( Han kunde röra handleden och fingrar men hade jätteont. Fredagnatt sov varen han eller jag någon och han gick på alvedonsuppar.
På lördagmorgon ringde jag till rådgivningen och dom kunde inte svara på om de var en stukning eller om de var en spricka så hon tyckte att vi skulle åka och röntga på en gång. Dom enda som tar in barn är ju Astrid Lindgren i Solna så vi farta dit, släpade med mig en kompis som sällskap =)
Vi fick komma in på en gång och allt gick superfort och vips var han gipsad.
Två små sprickor i handleden var de så de känns skönt att jag åkte in i alla fall. Så man inte bara avvaktar och så växer de fel i framtiden =(
Så i natt har han sovit som en stoch och ja me =) I dag är han hemma från dagis eftersom de tar 24timmar fr gipset att bli hårt. Men i morgon kanske han kan gå på dagis vo får se hur han mår och känner.
I dag regnar de som aldrig förr i huvudstaden och man vill bara krypa ner under en filt med en kopp te och titta på en bra film =)
Men först måste man ju jobba lite sen drar jag och gosen hem och myser.
Lägger ut lite bilder på lillskrutten i kväll på hans fina gips =)
Ha en underbar måndag alla underbara människor..
Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar