måndag 18 april 2011

Inte en av dom bästa...

I dag har de lixom inte varit någon bra dag =(
Men jag antar att ibland är de bra och ibland inte, så är de väl i livet. Men man skulle ju kunna önska att alla dagar var topp.
Jobbet har lixom flytit på bra men inte jag...
Sonny fick betsämma middag i dag och de blev pannkaka, sådär tycker väl mamma om de men han gillar de så de är väl okej.
Vad gör man inte för sina barn =)

I helgen är de ju påsk och den kommer i alla fall jag och gosen fira i Hälsingland =)
Ska bli kul att åka hem och träffa familj och vänner.
Är nog ledig på torsdag om jag inte kommer på att jag har sjukt mycke att göra. Så vi åker på onsdag em och åker hem på måndag.
Gubben har inte bestämt vad han ska göra så jag och gosen planerar själva.

Nu har jag skickat iväg gosen till en kompis för lite kvällslek och gubben har åkt med en annan gubbe och ska flyga lite modellhelikoper.
Så nu är man helt solo hemma....skööönt =)
Ska ta en promenad när gubben kommer hem så man får gå av sig lite tankar och funderingar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar