måndag 4 april 2011

Äntligen...

Äntligen då efter alla dessa år har jag fått min efterlängtade panter.
Min plastis har ju en på armen och har haft sen jag var liten och det är den som är insperationen till detta.
Förra året fick jag av min farbror en tatuering i presenty och på lördag åkte jag till honom i Gävle för att bli gaddad.
PJ som tatuerade mig har jobbat mycke med Connys hud också =) så han visste lixom hur jag ville ha den.
Det tog ca 2 timmar och blödde nästa ingenting, gjorde sjukt mycke ondare i svanken när jag gjorde den för 11 år sen. På benet gick de bra, ja de är ju inte skönt men de gjorde inte heller så ont så man dör =)
Den läker superfint och jag hade varken ont efter eller nu. Inga skorpor än så länge.
Jag är otroligt lycklig just nu =)



Å efter ca 2 timmar blev de så här fint =)

3 kommentarer:

  1. Tack gumman =)
    Jag är supernöjd..

    SvaraRadera
  2. WOW vilken häftig tatuering :D Jättesnyggt ju!! Jag vill med så gärna taatuera mig igen!!

    SvaraRadera