söndag 23 februari 2014

Söndag.

I morse vaknade Texas 05:30 och var pigg som en mört :-)
Ny blöja och lite välling och han var nöjd med att ligga i sängen och titta på film en stund. I alla fall till mamma vaknat till liv. Men till slut var de dags att kliva upp och äta mysig söndagsfrukost.
Lite bus efter frukost och sen lastade vi in vagnen i bilen och åkte till Vansbro för en PW i ruskvädret. Fy blåst och smådugg.. Men vi gjorde en timme i alla fall och skönt var de. Var tvungen att gå in på Ica och köpa ett par vantar, och de enda som fanns var lila med Barbie på..
Passar mig. ;-)
Uträttade lite ärenden innan vi åkte hem och åt lite lunch. Jag åt tacosrester och till Texas gjorde jag amerikanska pannkakor, vilket var en hit.
Efter maten sov Texas lite middag och jag tittade på film.
Vi avslutade med dusch och bad och nu är de natt för oss båda. Ja Texas sover sen länge men nu ska även jag knoppa.
I morgon ska vi städa..
Puss å kram godingar =^.^=




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar