tisdag 4 juni 2013

Full rulle.

Här hemma är de full rulle varje dag å de är väl tur de ;-)
Jag å lillgos har i dag varit på långpromenad, tvättat, skurat badrum och hunnit med att leka och busa en massa också :-)
Katten gick ut i går och när Sonny kom hem från skolan fick vi leta genom hela vika tills vi till slut via fejjan hittade honom.. Men nu har mamma tröttnat på tonåringen å i morgon kl 12 är de kastrering och id märkning som gäller för lille Elvis :-)
Sonny har klippt sig i dag här nere hos frisören i vika, andra gången vi är hos henne å både mamma och gos är nöjd.

I går började Sonny spela fotboll i ösmo och han tyckte de var super så nu framöver är de träning torsdag och söndag som gäller för oss. Jag å lillgos passade på att mysa i solen i gårmorse medans vi väntade på Sonny.
Övrigt i helgen så var Sonny på disco på fredagen å sen åkte han till pappa. Sååå snygg var han på discot mitt hjärta.
Lördag åkte Hasse till Göteborg å hämtade nya lastbilar och jag å lillgos åkte till nynäs. Lizen å Tommy passade Texas medans jag drog till Petra för lite klipp å färg. Dock var de lite mer pyssel än jag hade tänkt eftersom jag vill bli blond igen å är ju röd i håret :-/ men hon gjorde så gott hon kunde å några ljusare nyanser blev de. Ska tillbaka 17 juni då hoppas vi på Barbie lock ;-)
Svängde förbi Ela och barnen en sväng på vägen hem å sen hade vi namma/lillgos myskväll.

Middag i dag blev köttfärslimpa me sås och potatis, Sonny älskar de och var väldigt nöjd å mätt.
Nu är de kväll hos oss å i morgon väntar en ny spännande dag. Öppna förskolan på morgonen å veterinären sen.
Puss å kram godingar =^.^=







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar