torsdag 18 augusti 2011

Slut på semster för de här året då =(
Nu är de ju bara ett ÅR!!!! kvar till nästa gång man får ha semster och bara njuta och göra bara de som faller en in..

Ja ja de är väl ingen ide att klaga då de förmodligen inte är någon som tänker tycka synd om mig ;)
Sjukt mycke på jobbet med att få in allt i de nya systemet men de är bra att man håller sig sysselsatt så man inte bara sitter hemma och längtar efter gosen som har pappavecka.
Men i morgon är de ÄNTLIGEN!!! fredag och då kommer mammas älskling hem och vi får yttligare en vecka tillsammans =)
I morgon blir de bara de klassiska fredagsmyset med popcorn och förmodligen någon film =) Lördag lutar de åt junibacken & ev en sväng på grönan =) men som sagt man vet aldrig vad vi hittar på.
Söndagen vill vi nog åka någonstans och spela lite minigolf och fika man måste ju passa på att ta vara på dom fina dagar som är kvar innan de blir kallt.
På måndag ska gosen börja skolan och de känns helt sjukt att han är så stor och ska börja skolan =o
Vilket betyder att jag börjar bli gammal =)
Folk frågar hela tiden vad ska vi hitta på när du fyller 30????
Ja gör vad ni vill om ni tycker att de är något att fira ;) fy och tvi för att bli gammal =)
Men men de är väl bara att bita ihop och dra till med fest antar jag, är sjukt glad att jag har Sonny den helgen för då kan de inte bli nå tokparty i alla fall =)

Men nu måste jag nog jobba lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar