måndag 24 maj 2010

Ny vecka,nya äventyr =)


Jaha då var de måndag igen då! Veckorna går sjukt fort och helgerna bara rinner iväg. Men jag har haft en bra dag på jobbet. Har varit ute på Djurö en sväng i dag och kommer att vara där hela dagen i morgon. Så otroligt fint ute vid havet,hade man några miljoner så skulle man kunna bo vid havet....men så lyckligt lottad är man ju inte, men jag är rik på många andra saker kärlek tex.<3




Är lite shoppingsugen och de finns ju så mycke fina sommarkläder som man bara måste ha =)


skor ska vi ju inte tala om skulle nog kunna handla ett par varje dag om jag kunde. Kanske lika bra att man inte har ekonomi för de,skulle bli ännu midre utrymme i garderoben. Hampus tycker redan att jag har för många och tycker att jag ska sälja dom!!!! Hemska tanke.




Nä nu blir de lite mys med älsklingen och sen ska jag nog dejta John Blund.


Kram Sofie.

1 kommentar:

  1. Hej gumman, jättemysig blogg=)jag kanske följer ditt exempel och startar en egen!!! Troligt???? Ha det gott och var rädd om dig och er: Kramen Mamma.

    SvaraRadera